Help! Ik heb een probleem … - Interhost Solutions - Webhosting, VPS, Private Cloud and PaaS
< Back

Help! Ik heb een probleem …

March 19, 2018 - 3:44 pm

Als deze vraag in je opkomt wil je zo snel mogelijk een oplossing, daarom dat ons support team voor jou klaarstaat. Om de service naar onze klanten aangenamer en vlotter te maken werken wij met hulptickets.

Wat zijn hulptickets?

Tickets zijn invulformulieren die direct bij ons support team binnenkomen. Zo kunnen zij direct aan de slag gaan met jouw probleem. Na een grondige analyse, gaan ze op zoek naar de gepaste oplossing. Indien er nog onduidelijkheden zijn na de analyse van het ticket, zal een van onze medewerkers u zo snel mogelijk contacteren om meer uitleg te vragen.

Waarom tickets?

Tickets zijn niet alleen een snelle en efficiënte manier om hulp te vragen bij problemen. Zij zorgen er ook voor dat u alles kan opvolgen en dat u eventueel vorige vragen of problemen terug kan vinden. Bovendien bezitten onze tickets de optie dat er een screenshot kan worden bijgevoegd zodat u niet alles gedetailleerd hoeft te omschrijven.

Hoe maak ik een ticket?

Geen paniek als u voor de allereerste keer van onze tickets hoort en niet weet hoe u dit moet aanpakken. We leggen het graag uitgebreid aan je uit. Een ticket kan op 2 manieren worden aangemaakt:

  1. U bent op de homepagina van Interhost Solutions? Dan vindt u de knop “Submit ticket” in de blauwe balk rechts bovenaan.



  2. U gaat naar “Client login” en meldt u aan. U vindt hier niet alleen de geschiedenis van uw tickets, maar kan u ook een nieuw ticket aanvragen. In de navigatiebalk vindt u de knop: “Maak een helpticket aan”. Vervolgens dient u een keuze te maken tussen de verschillende hulptickets: Sales, Support of Feedback (dit laatste kan u alleen selecteren als u een login hebt).


Op beide manieren verschijnt er een invulformulier. Als laatste dient u alleen nog maar het formulier verder in te vullen en eventueel een screenshot bij te voegen en dan doen wij de rest.

Wist je dat …

Ongeveer 85 procent van alle problemen die via tickets gesteld worden, binnen het uur opgelost worden?