Ticket aanmaken +32 3 500 93 83
Klantenlogin

Verlaag de telefoniekosten van uw bedrijf aanzienlijk met VoIP

Door de hoge internet snelheden en de steeds groeiende bandbreedte, kiezen bedrijven meer en meer voor een VOIP (Voice Over IP) oplossing ten opzichte van traditionele telefonie. Een hogere bandbreedte maakt het mogelijk een groter aantal gelijktijdige oproepen te voeren en HD voice kwaliteit aan te bieden. Door gebruik te maken van een bestaande internetverbinding kan VOIP telefonie bovendien ook goedkoper geleverd worden. Neem snel contact met ons op zodat wij kunnen zien hoe u kosten kan uitsparen met VOIP. Vraag hier uw offerte aan.

Onze oplossing: 3CX!

Interhost Solutions is trotse partner van 3CX. 3CX Phone System voor Windows is een software-based PBX voor Windows dat werkt met SIP-standard-based IP telefoons, SIP trunks en VoIP gateways om een volledige PBX oplossing aan te bieden, zonder de hoge kost en hoge tijdsinvestering van een ‘ouderwets’ PBX. Het systeem biedt een eenvoudige webinterface die ook toegankelijk is voor de eindgebruiker zelf. Klanten kunnen zelf nieuwe gebruikers aanmaken en toestellen aansluiten. Met een beetje technische kennis is het ook mogelijk zelf een keuze menu of wachtrij aan te maken. Het unieke van deze oplossing is dat alle functies beschikbaar zijn zonder extra licenties. Het enige criterium voor de licentie is het aantal gelijktijdige oproepen. Alle overige zaken zoals software clients, aantal gebruikers, aantal telefoons, wachtrijen is onbeperkt en inbegrepen.
De innovatieve technologie die 3CX aanbiedt, wordt momenteel gebruikt door meer dan 30 000 bedrijven over de hele wereld.

De voordelen van VoIP telefonie op een rijtje

  • Software-based: Gemakkelijk te beheren
  • Goedkoop aan te kopen en uit te breiden
  • Werk op verplaatsing met iOS & Android clients
  • Maak gebruik van bestaande IT infrastructuur & Server hardware
  • Bespaar op je telefoonrekeningen met SIP Trunks & Mobile / Remote clients
  • Geïntegreerde video conferencing door gebruik te maken van WebRTC
  • Betere klantendienst met geavanceerde wachtrijen
  • Geïntegreerd met CRM & administratieve software
  • Te gebruiken met standaard IP telefoons & SIP Trunks
  • Click 2 Call vanop jouw website
  • Integratie mogelijk met Office 365, Google, SalesForce, Microsoft Dynamics,…

Client case: Stad Herentals